★★★★★ 4,8 ud af 5 på Trustpilot

Kundeservice


Hvis du har spørgsmål, er du velkommen til at kontakte os på support@theplantera.com eller skrive til os på Facebook eller Instagram. Du er også velkommen til at ringe på +45 31 14 41 24. 

Denne side forsøger på at besvare de oftest stillede spørgsmål omkring The Plant Era, produkter og andre forespørgsler. 

  • Hvor bliver jeres produkter fremstillet?
    Alle vores produkter er lavet i Storbritiannien.
  • Er alle Plant Eras produkter veganske?
    Alle vores produkter er 100% veganske.

  • Er Plant Eras produkter glutenfri?
    Alle vores produkter er ligeledes glutenfri.

  • Hvornår på dagen bør jeg tage mit Plant Era proteinpulver?
    Vores proteinpulver er udviklet til muskelrestitution og -forøgelse. Derfor er det bedst at indtage proteinpulveret 30 minutter efter endt træning. Vores produkter kan ligeledes indtages forud for træning, eller som en proteinshake til eksempelvis morgenmad.

  • Indeholder Plant Eras produkter koffein?
    Plant Eras produkter indeholder ikke koffein.
  • Kan man bruge vores proteinpulver i madlavningen?
    Ja, du kan blande vores proteinpulver i opskrifter for at opnå et højere proteinindhold.

  • Hvordan rengør jeg bedst Plant Era Shakeren?
    Vi anbefaler, at man vasker shakeren i hånden. Efter vask bør du lade den lufttørre. Undgå opvaskemaskine, da man risikerer at malingen vaskes væk.
  • Hvis jeg har ændringer til min ordre?
    Skriv til os på support@theplantera.com med det samme.

  • Hvad er jeres returneringspolitik?
    Hvis du ikke er tilfreds med dit køb, tilbyder vi en 30-dages refusionsordning til alle vores kunder.

Abonnement

  • Hvad er fordelene ved en abonnementsløsning?
    Ved vores abonnementsløsninger sparer du penge uden binding. Abonnenter får nyheder omkring nye produkter, samarbejdspartnere først. Abonnenter kan til hver en tid afmelde abonnementet

  • Hvordan ændrer jeg mit abonnement?
    Alle ændringer i abonnementet (Hvor ofte produktet modtages, ændring af smagsvariant og hvis man ønsker at sætte abonnementet i bero eller springe en måned over) kan aftales med vores support-team på support@theplantera.com.

  • Sker betalingsopkrævning på den samme dag hver måned?
    Betalingen baserer sig på en minimum 30-dages fornyelsesbasis (alt efter hvor mange uger der er valgt), og opkrævningen falder derfor på den samme dag hver måned, eller de valgte uger imellem. Du modtager altid en mail for at informere dig om at pengene trækkes.

  • Hvordan afmelder jeg mit abonnement?
    Du kan afmelde dig abonnement gennem din profil på siden, eller ved at sende en mail til support@theplantera.com.

 Fragt

  • Hvilke lande sender Plant Era til?
    På nuværende tidspunkt sender Plant Era til alle stater i USA, Australien, Canada, EU og Japan. Vi henviser til thePlantEra.com.

  • Hvad er fragtprisen?
    Vi tilbyder gratis fragt på ordrer over 299 DKK. For ordrer under 299 DKK, koster fragt 25 DKK.

  • Hvornår modtager jeg min pakke?
    Du modtager opdateringer med fragtinformation pr e-mail. Du vil typisk modtage din pakke inden for 1-2 dage.

  • Hvem skal jeg kontakte i forhold til samarbejder, affiliate og engros-muligheder?
    Tag kontakt til vores support-team på support@theplantera.com